Úspěšná komunikace s klientem
Motivační přednáška určená obchodním zástupcům, finančním poradcům, privátním i realitním makléřům, prodejcům a manažerům v komerční sféře. Hodí se jako vystoupení na firemní seminář, team building, konferenci, kongres, výjezdní zasedání společnosti apod. Přednáška motivuje účastníky k zamyšlení nad jejich způsobem komunikace, nabízí návody, jak vztah se zákazníkem povýšit na efektivnější úroveň díky promyšlené komunikaci.
■ V čem spočívá náš profesní úspěch
■ Proč ztrácíme klienty/zákazníky
■ Jak dosáhnout vyšší účinnosti naší komunikace s klientem
■ Základy etikety při jednání s klientem
■ Komunikační potřeby klienta
■ Tipy pro efektivní komunikaci při jednání s klientem (triky a tipy, jak uspět při jednání a jak uspokojit základní komunikační potřeby klienta)
■ Princip win-win, aneb jak navázat trvalou obchodní spolupráci s klientem
Neomezený počet osob, uvedená cena je za všechny zúčastněné.
Délka: 2 hodiny
49 000 Kč + 21% DPH