Úspěšná komunikace s klientem

Motivační přednáška určená obchodním zástupcům, finančním poradcům, privátním i realitním makléřům, prodejcům a manažerům v komerční sféře. Hodí se jako vystoupení na firemní seminář, team building, konferenci, kongres, výjezdní zasedání společnosti apod. Přednáška motivuje účastníky k zamyšlení nad jejich způsobem komunikace, nabízí návody, jak vztah se zákazníkem povýšit na efektivnější úroveň díky promyšlené komunikaci.

■ V čem spočívá náš profesní úspěch


■ Proč ztrácíme klienty/zákazníky


■ Jak dosáhnout vyšší účinnosti naší komunikace s klientem


■ Základy etikety při jednání s klientem

■Komunikační potřeby klienta


■ Tipy pro efektivní komunikaci při jednání s klientem (triky a tipy, jak uspět při jednání a jak uspokojit základní komunikační potřeby klienta)


■ Princip win-win, aneb jak navázat trvalou obchodní spolupráci s klientem

Neomezený počet osob, uvedená cena je za všechny zúčastněné.

Délka: 2 hodiny

47 000 Kč + 21 % DPH